Opleiding Catering

Ben jij altijd in de keuken te vinden? Wil jij horeca ervaring opdoen bij een cateraar of werknemersvaardigheden ontwikkelen? Volg dan de stage Catering.

Informatie
De leerling loopt stage, heeft een ontwikkeltraject te volgen of wordt voorbereid op een passende dagbesteding of uitstroom naar een vervolgopleiding. De stage wordt uitgevoerd bij Cateringbedrijf Tom’s Taste, een kleinschalige en bovenal veilige leer-/werkomgeving. Het betreft leerlingen van diverse VSO scholen, leerlingen van het ROC, cliënten van de Stichting Moria( (ex)-gedetineerden) en cliënten van het Werkbedrijf van de Gemeente Nijmegen. Deze begeleiding bestaat uit het ontwikkelen van basisvaardigheden in de horeca en werknemersvaardigheden zoals deze worden geduid door Stichting Vakbekwaamheid Horeca.

Wat ga je leren?
Je leert omgaan met druk. Tom's Taste krijgt bestellingen binnen via hun eigen website of via Thuisbezorgd. Deze bestellingen moeten zo snel mogelijk de deur uit. Aan jou de taak om deze bestellingen bij te houden, te maken (daadwerkelijk lunches, diners ed. bereiden), en gereed te maken voor verzending. Dit doe je allemaal in teamverband, samen werken is erg belangrijk binnen deze stage.

Na de opleiding
O Beschik je over de 4 basisvaardigheden van een horeca assistent (hygiëne, warenkennis, technieken, bereidingswijze)

Interesse in een passende leer-werkervaring binnen horeca?

Vul dan onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact op!

Op zoek naar een catering opdracht?

Dat kan! Surf naar www.tomstaste.com

Wil je een volledig verzorgde lunch of diner of ben je op zoek naar een catering opdracht?

Tom's Taste verzorgd onder andere proeverijen, evenementen, lunch en diners. Bel voor de eventuele mogelijkheden.